Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Ελλάς

Ορκίζομαι πως η πατρίδα μου γεννήθηκε στα μεταλλεία του Λαυρίου το 1869 και πως βρίσκεται εκεί που βούλιαξε το Σάμινα.
Στην πατρίδα μου το φεγγαράκι δεν είναι λαμπρό, δεν φέγγει και η λίστα Λαγκάρντ χάνεται στη νύχτα.
Πατρίδα μου είναι η φούσκα του χρηματιστηρίου και η λεηλασία των ασφαλιστικών ταμείων.
Ορκίζομαι πως η πατρίδα μου, είναι εκεί που οι μίζες της siemens καθορίζουν την μοίρα της και οι δικαστές έχουν μεζούρα για καλλίγραμμες Ρωσίδες.
Στην πατρίδα μου οι ζαρντινιέρες είναι φτιαγμένες απο σιδερογροθιές,γκλομπς και αρβύλες μπάτσων.
Ορκίζομαι πως στην πατρίδα μου το ξέπλυμα χρήματος γίνεται σε χώρο ιερό απο παπάδες λογιστές.
Η πατρίδα μου,αν είσαι φασίστας τσεκουροφόρος,σου εχει φυλαγμένη υπουργική καρέκλα και μισθό δια βίου.
Η πατρίδα μου έχει χώρο για όλους,εκτός της διαφορετικότητας και της Ελευθερίας.
Η πατρίδα μου,είναι και πατρίδα του Κοσκωτά,του Λαυρεντιάδη,του Άκη,του κομιστή,του Πρετεντέρη,του Γαρουφαήλ,του...
Ορκίζομαι πως η πατρίδα μου έχει πολλά,πολλά υποβρύχια.
Στην πατρίδα μου οι φράουλες είναι απ'τη Μανωλάδα και το γάλα είναι θέμα κουμπαριάς.
Στην πατρίδα μου η δημοκρατία διαπομπεύεται,εξευτελίζεται και φυλακίζεται επειδή είναι οροθετική.
Ορκίζομαι πως η πατρίδα μου μερίμνησε ανάλογα για τα 502 παιδιά των φαναριών.
Στην πατρίδα μου οι τσιγγάνοι δεν είναι άχρηστοι,κάνουν τα μικρά παιδιά να τρώνε το φαί τους.
Ορκίζομαι πως στην πατρίδα μου, λόγω οικονομικής κρίσης, κλείνουν νοσοκομεία και σχολεία,απολύονται εκπαιδευτικοί και γιατροί αλλά οι εκκλησίες και το παπαδαριό παραμένουν στη θέση τους.
Ορκίζομαι πως στην πατρίδα μου η αυγή είναι πάντα χρυσή και πως οι σφαίρες του προστάτη πολιτών φυτεύονται στα κορμιά 15χρονων παιδιών.
Ορκίζομαι πως στην πατρίδα μου,τα μαχαίρια των ναζί σκίζουν στα δύο τις καρδιές των ελεύθερων ανθρώπων.


"Τέλος πάντων ορκίζομαι εις Σε, ω ιερά πλην τρισάθλια Πατρίς"  (όρκος Φιλικής Εταιρείας)  














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου